End of summer??

Ska det inte bli någon sen-sen sommar i år??? jag hade ju hoppats.... Förra året var det görfint väder när skolan började.... ja ja....
Har inte kladdar ner nåt här sen Båstad.... Det var en kul helg.... men vi spelade sämre än jag trodde vi skulle göra, förlorade mot danskjävlarna fast vi var överlägsna och kom inte in på Peppes på lördagen för att det var fullt.... eller några gjorde... men jag var inte en av dem. 
Men fredagen på Peppes var grym.... hela laget kom in...... och Stefan...som lovat.... här e grymmaste kortet från den kvällen:
 image68
Tommi på dansgolvet....

Och lite andra kort...



Jo vi spelade innebandy med....




Har varit på landet i två veckor efter det.... så skönt. Kan släppa allt annat och bara va.....

Träningshelg  i helgen som gick.... jag vara bara med på söndagen men det känns ändå idag....Träningsvärk...

Så nu sätter det igång på allvar.... slut på ledigheten... "dygnet runt" med laget och adjö till pojkvännen..... nu kommer vi bara ses sporadiskt mellan träningar, matcher och allt annat som ska hinnas med. Tur att vi båda tycker att det är roligt iaf.

Kommentarer
Postat av: Susanne

Näää jag missar ju idag med :( Mattias ska på Ullevi och jag får inte tag i nån barnvakt....
Jäkla skitvecka detta... ingen träning alls.... Saknar ju er...

2007-08-22 @ 16:26:05
Postat av: Pettson

Den där kepsen känner jag igen.... vi ses ikväll va? :) kraaam

2007-08-22 @ 17:21:33
Postat av: Susanne

Tanken var det igår, men hon är förkyld nu så hon fullkomligt deckade klockan kvart i 7 :(
Inte med på fredag men om jag får så är jag med på måndag... Håller tummarna för er och räknar med en rapport efter matchen...

2007-08-23 @ 09:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback