Båstad.....

image67
Båstad 2006

I morgon är det dax..... då börjar Båstad outdoor open 2007.... ska bli sååå kul!!

Daniel åker redan idag... det skulle jag gjort med.... men folk ändrar sig i sista stund och nu sitter jag här och får vänta tills imån. Hmpf. Boring.

Har iaf gjort alla inköp som jag behöver tror jag.... hade kanske velat haft nåt nytt hårband men det får nog va.... får se om jag orkar mig ner på stan sen. Ska få inviga mina nya snygga svettband som jag fått av Tommi iaf..... =))))))

Synd att Kalle inte kommer va med.... men jag hade oxå valt USA istället om jag hade fått chansen.... Även PRO saknas....och några till.... men men.... vi som ska med kommer iaf ha jäkla kul...

Pettson min vän.... testa att hooka ner klubban lite så kanske du kan träffa innanför det röda..... ;)

Ladda batterierna brudar....

Ska bränna en skiva nu tror jag.....

Tjingeling



Kommentarer
Postat av: Pettson

Jag löser det carro, ;) Gud vad jag ska (försöka) stänka in mål. eller i alla fall, som vanligt, assa till dig:)

2007-08-02 @ 21:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback