Äntligen hemma...

Eller vad säger du Sandra???
Klockan 00.40 steg jag in i lägenheten....hemkommen efter matchen. Lite trött, massa stel men annars välmående. Kul att spela match igen, tråkigt att jag sköt som en kratta. Skyller på att jag tränat med en ohookad fatpipe hela veckan.
Matchen sluta 3-3 efter att vi tappat vår 3-0 ledning efter första perioden. Vi spela hur bra som helst i första, lika dåligt i andra och helt okej i sista. Men man kan inte drälla med bollen på mittplan, så är det bara. Nu vet vi i alla fall vad vi skall träna på.

Mötte några ynglingar på väg hem, glada i hågen:
-Spelar du innebandy?
-Hur kan du tro det??( inte dåligt uppmärksammat när jag släpar på en väska å klubbfodral och har surtekläder på mig)
-Du är säkert dålig.
-Varför tror du det?
-Det måste du va när du går här ensam. ( klockan 00.35 en fredagsnatt)

 För att vara bra på innebandy måste man alltså alltid färdas i grupp. Även om man är på väg hem.

Eriksson lyckades med det förträffliga att trampa i hundbajs.... Först koskit, nu detta. Blir nog Bajs-Malin istället för Baby-malin i fortsättningen. B som B.

Nästa gång tror jag någon annan får köra istället för Stefan. Någon som förmår lägga in hög-5:an istället för att köra på låg-5:an (läs 4:an) i 100 km/h gång på gång. Man behöver inte växla vid 3000 varv, faktiskt. ;)

God natt

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja jag måste säga att det va lite för sent i min smak hehe =D

2007-08-26 @ 14:57:11
Postat av: Pettson

Åh, tjusig bloggen har blivit.

2007-08-26 @ 15:17:50
Postat av: Pettson

tss, kul. hoppas ni inte kunde haft det bättre.. och kul att bjuda in andra. vi är himla ledsna. ni får inte komma på min student!

2007-08-26 @ 15:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback