V.I.P - Hagel å Larsa till Surte!!!

image14



Japp då var det klart.... Slipper svara att man inte vet när någon frågar...Hagel och Larsson klara för Surte nästa säsong! Så jäkla grymt. Vi kommer få så fruktansvärt roligt och ett mycket bra lag tror jag... för det e ju inte så att alla småttingar går å blir sämre för varje år som går....( Pettson även om du e stor nu så får du nog räknas in bland småttingarna... ;) ha ha)
Så Cissi...Hagel kommer spela med Surte nästa år.... ;)

var ju på bio igår... i VIP salongen. Jag kommer aldrig mer gå på bio om jag inte får sitta där. Innan filmen fick man "mingla" i loungen, gratis läsk, godis och snacks. Sen fick man varsin popcorn och dricka att ta med in på filmen. Och sicka sköna fåtöljer... vi funderade på om man kunde skruva ner dem och ta med dem hem. Däremot vet jag inte riktigt om det passar att gå på date i den här salongen ( hagel... nu vet du). man satt lixom ganska långt ifrån varandra, med ett bord emellan varje fåtölj. Iofs var det ju en mycket mer romantisk bio upplevelse än vanligt med allt annat runt omkring men inte under de 2 h filmen pågick....

Daniel dömer dumleslaget idag..... För vem annars skulle ställa upp när det fattas folk?? men det e okej... jag ska åka till stallet, rida hästarna ordentligt å så, så det går ingen nöd på mig inte.

Så får vi se vad vi gör ikväll... kanske besöker Hagel på Hard Rock...


                                                           

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej carro, såg inte inlägget förrän nu - tack så mycket! :D kul med glädjande nyheter i din blogg med hagel och "larsa" ;) m

2007-04-06 @ 17:56:41
Postat av: Terre

så har man skaffat sig blogg nuu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback