Valborg...

Har just kommit hem från att ha kollat Surtes F16 (fast F16??? Pettson e ju 18) i Göteborg Cup. Malin Eriksson hade lekstuga med RBK spelarna. Undrar vad barnen ute på landet i Surte får till frukost eg.... alla va typ ett huvud längre än samtliga RBK spelare och då va ändå halva laget födda 1992.
Pettson darling... du vet vad jag tänker skriva här... du sa det själv... SKJUT!!! ;)
Semi imån, får se om jag orkar pallra mig dit.

Var ju ett tag sen jag skrev ett riktigt inlägg... har helt enkelt haft häcken full. Spelade Guldcupen i fredags. Vi dominerade och vann gruppspelet stort. Ryberg hade äntligen ställt in siktet ;).... Karlander gjorde väl en del pytsar med. Vi får nog ställa oss frågan i Surte om det verkligen är en back vi har värvat i Larsson... Hon dängde dit både mig och Jonna i antal mål, men det är bara att buga å bocka =))) jag är inte bitter. Står fortfarande för att jag gjorde poäng i dem viktiga matcherna ( läs serien), sen lämnade jag över till er andra så att ni också får testa på att scora lite. ;)
Vi åkte tyvärr ut i kvarten, mot ett lag från Fysiken. Man märkte ju att dem inte gör nåt annat än spelar småmål där iaf...
Kvällen fortsatte hemma hos oss och sen till Hard Rock. Tack alla tillfälliga och icke tillfälliga lagkamrater för en trevlig kväll!!

 
Liten Stor Stark

I lördags va vi på bröllop, domarkollega till daniel som skulle gifta sig. Allt slutade lyckligt.. båda sa Ja och det blev fest på kvällen.... en del blev lite överförfriskade... inga namn men den ene är känd som min gamle tränare i BIK, för kvällen toastmaster. Den andre gubben jobbar på kansliet på GIBF, fick titeln ordförande på bröllopet men det stämmer kanske inte helt.

igår fyllde min morbror 60 så jag fick gå på kalas. Daniel va i lundbystrand och dömde, lika bra det tror jag. han hade nog inte uppskattat att träffa hela min släkt en gång till inom två veckor. fast han va lite snopen över att ha missat smörgås tårtan.. ;)

Valborg idag....Blir nog en lugn kväll. Daniel ska dömma och jag får se vad jag hittar på. Kanske kolla cortegen, fast jag tycker inte riktigt att det är lika kul som förr. Fast mamma sa en bra grej. I och med att dem lagt om färdvägen i år så borde vi kunna stå på vår balkong och kolla. Så så kanske det blir.

Ha en trevlig kväll alla, tänk på att det är en dag i morgon med!

image34



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback