Uppladdning

Klockan e strax skoltime... har redan varit istallet å ridit å fixat. Skriver några rader medans makaronerna kokar.... med andra ord har jag ungefär tre minuter på mig. Kvalitetslunch idag!
Har varit en lugn helg. var på middag hos Ludde å Anna på påskafton. hade nog tänkt en utgång sen, men alla va så sega så jag å Daniel hamna i samma lunk. Det blev att åka hem å lägga sig istället.
Daniel dömde HJ finalen i Dumleslaget på söndagen. Kollade på den men det var inte världens bästa match direkt. Lite spännande iaf när den fick avgöras på straffar.
igår blev en stalldag. Fick med oss Johanna till stallet, så jag fick promenera till Bulycke. För få hästar....
Stannade kvar hos Fredrik å Carina sen och såg Pixbomatchen på TV istället för live som vi egentligen planerat för. Men det funka lika bra det. Blev en spännande match tillslut, kanske lite för spännadne. Joppe gjorde en grymme räddning i sudden ( typ den enda räddningen i hela matchen från hans sida dock) och Quist kunde skjuta Pixbo till seger med endast 20 sek kvar av förlängningen. Så dem vann. Och om jag tyckte illa om Danne Sundbom- bron innan så kan jag säga att det är ännu värre nu.. va fan tänkte han med när han drog den efterslängen rätt över näsan på Runnestig?? Nä ut med packet.
Träning ikväll. Äntligen. Alldeles för sällan som jag får träffa mina underbara lagkamrater nu för tiden. tänk då hur det blir efter helgen när vi har helt uppehåll i tre veckor.... TRÅKIGT!
Makaronerna e klara.... klockan tickar..... Dax att äta.

Kommentarer
Postat av: Pettson

jag ville verkligen träna, saknar! jag ska se till att försöka bli frisk. då ska jag göra många ass till min favorit-björkner :D kraaam

2007-04-11 @ 13:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback