Till storstan imån...

Japps... så blir det. Imån bär det av till landets baksida och våran sk huvudstad. Blir tidig avgång.... innan 7. Men men... Jag å Jonna kan ju sova i bilen, bara Daniel får sitt kaffe.
Kolla SM-finalerna... hmmm undrar om man ska tippa nån segrare. Warberg vinner herrarnas drabbning. Skulle jag få fel ska jag personligen marschera ner på plan å dänga till Sundbom med prispokalen. He makes me sick.
Damerna e svårare... vilka e det som spelar föresten ;)? Måste erkänna att jag har såå dålig koll på dessa lag från norra (?) delarna av Sverige. Men jag säger IKSU. Dem har la vart me förr.
Vi skall bo på Globe Hotel. På samma hotell som spelarna. Å vi ska på efterfesten.... SÅ NU E JONNA NÖJD!!! Lovemaker... upp till bevis!! Det e ju iaf nära till bortamatchen.... =))))

Anna - Ska du med eller???

Ska ner på stan en sväng. Måste hitta en klänning. Daniel har ju lurat med mig på bröllop nästa helg.
Nästa fredag e det förresten Guldcupen! Då får ni komma å heja fram vårt lag Liten Stor Stark. Lagmedlemmar är Larsson, Jonna å jag som står för dominansen. Sen har vi fyllt upp laget med Ryberg, Karlander (från Partille han me) å Daniel. Ska väl kunna gå bra. Bara Ryberg testar att göra lite poäng för en gång skull ;)))

Mot nya äventyr.

Kommentarer
Postat av: jonnah

hah, lugn nu behöver inte bevisa något,=) jobbar inte så=)
fan va kul vi ska ha=)
liten stor stark, det var bra, vem kom på det?
ja faktiskt han får börja slänga in lite mål den dör ryberg någongång......

Postat av: Pettson

Ja..jag gjorde med en sån runda igår, och verkligen ingen hade skrvit. Så läste min egna blogg, och sen när jag hade läst den skrev jag ett nytt inlägg, så läste jag det med, =) Nej, allt hår ska inte bort..men en del tror jag. För mitt hår?..är väl inget speciellt med det :S =) Kraaaaam

2007-04-20 @ 15:41:29
URL: http://pettsono.blogg.se
Postat av: Anonym

Skönt att du har lärt dig det där med den kursiva texten nu ;) haha. Hoppas ni får en bra helg i huvudstaden och ta det lugnt =) kramar

2007-04-20 @ 15:50:34
Postat av: Inte lätt att vara ödmjuk när man e snygg :)

http://www.alltomgoteborg.se/goteborgsArtikel.aspx?bid=1052164&ct=9

2007-04-23 @ 11:20:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback