Silver e fint det med

Så var denna härliga helg slut med... Resultatet blev en silvermedalj runt halsen och en vacker silver pokal ( tyvärr inte äkta, då hade jag gått till pantbanken med den ;) ) att ställa här hemma så länge. För sen ska den givetvis till klubbstugan. Men det e ju det som är fördelen med att vara lagkapten... JAG FÅR TA PRISET!!!! ha ha....

Vann vår grupp på ett strålande vis, seger mot Lindome och 0302 och lika mot RBK. Slog Partille i semi ( åååå detta Partille) och blev överkörda av Pixbo i finalen. 6-0... lite onödigt stora siffror.... om vi ändå bara kunde varit med från start. Anna kom med i all star team.... vilken stjärna!!!
Men inte ett enda poäng från min klubba på 5 matcher. Det e KATASTROF!! Dumma Bjarne dömde bort mitt snygga frislags mål mot RBK. Får väl glädja mig vid att Jonna gjorde några grymt snygga mål, så jäkla värd vartenda poäng. Men som jag sagt under helgen... det är okej att inte göra några poäng när andra gör det och vi ändå vinner...
Partille... sicket jäkla pajas gäng. Har ni hört orden stå upp för ert lag och era lagkamrater??? För dem är faktiskt fortfarande era lagkamrater. I alla fall tills imån... Att kunna sitta och tiga nära era kompisar blir utmobbade av en ännu större pajas till tränare, vetandes att ni själva också ska lämna laget... så gör man inte. Ni kan gott ha det.... att spela i div 2 nästa år menar jag. Innan tyckte jag att ni var för bra för det och att det var jäkligt tråkigt att ni åkte ur.... har nog ändrat åsikt nu. Lipsillar.

Har ansökt till högskolan nu med... Idrottslärare... idrottspsykologi i halmstad på distans och i reserv svenska lärare. Plus att jag skrev in mig på kost & idrottskursen i hälsopedagogsprogrammet. Får se vart det slutar.

Uppehåll nu... kommer sakna laget! NI ÄR UNDERBARA! Fasiken va kul vi har....(L)

Får lämna över datorn till chefen nu.... tack å god natt

Kommentarer
Postat av: Pettson

Åh, jag saknar redan... tack för en great helg :D

2007-04-15 @ 22:08:59
Postat av: jonnah

hah du glömde nämna att jag klumpfot backade (tydligen) in i motståndaren så att ditt snygga mål blev bortdömt......... skam åt mig.

Postat av: Pucko #82

Jaså,så du hitta mig ditt Pucko=) Kan inte skriva så mycket nu,ska nana då jag mår skit...inget jobb imon. Har cykeldag och massa springportar....blir sängen för min del. Ha det bäst! Kramiz

2007-04-15 @ 22:38:51
URL: http://sandra82.blogg.se
Postat av: kalle

Ja, det är ju superkul =) tack för en skön helg, vi får se till att ses under uppehållet allihopa också tycker jag. hur ska vi annars klara oss? kram

2007-04-16 @ 20:39:03
URL: http://Karlsson548.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback