Påskkärring, ägg och fjädrar

En summering av helgen som kommer... tror jag. Jag hoppas bara att jag får se påskkärringar så här mitt i centrum... Hemma hos mina föräldrar kryllar det av dem. Massa barn som klätt ut sig å tigger godis ... :) jag har iaf klätt lite björkris med gula fjädrar och köpt gula blommor men det e väl ungefär så mkt påsk det kommer bli här hemma. Får se till att äta ett ägg  på påskafton med. =)
image8                       
                           

Har ju varit ledig hela veckan... pluggat lite faktiskt, tills min lärare skrev attdet va okej att lämna in efter påsk ( he he). Annars har jag mest varit i stallet.... fick ju åka med Gunsan till Åby för att kunna sko henne igår... segt om man ska behöva göra det varenda gång nu.. och framförallt DYRT! men det gick bra iaf... efter en spruta lugnande så... Sen tog vi (nanna å jag) transporten till Torslanda RK och red på slingan där... va kul å få galoppera lite... det tyckte hästarna med!!
Red Gunsan i manegen idag... å det gick riktigt bra i slutet iaf... kan det inte få lossna nu??? E såå jäkla trött på att alltid få börja om från början varje gång det händer nåt.


Vi ska på bio ikväll... på Beck.. i VIP-salongen på Bergakungen. Man får äta hur mkt snacks och dricka hur mkt läsk(läs COLA)  man vill... tror jag iaf. Det står att det ingår. Passar mig alldeles utmärkt...

Ska kolla Storvreta-Warberg nu...d en går på TV....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback