Hallå! Det regnar.....

Vakna i morse och det regnade...aaaaaaaaa... orka. Nog för att mina blommor på balkongen blir glada men inte jag. Sen väcktes jag två ggr om av folk från stallet som messa att deras hästar skulle va inne idag, men det va ju inte jag som skulle släppa ut dem. Noll koll kan man säga.

Jag fick en sprillans ny sadel till Gunsan igår. HA. Ringde nämligen till kvinnan jag köpt mina sadlar av för längesen och frågade om hon inte kunde tänka sig att komma å prova ut en annan sadel eftersom Gunsan växt ur den hon har. Sagt och gjort. Men jag trodde givetvis att jag skulle få en ny begagnad sadel.

- Antingen tar jag med mig din sadel å skickar den till Italien så dem får göra om den, eller så byter vi rätt av så får du en ny!


äääää.... Jag tog en ny.

Av tacksamhet lägger jag in en länk här till
Equipe.  För er som inte har en aning kan ni ju gå in å kika vad sadeln är värd... tror ni sätter i halsen.

Men nu så regnar det... och jag vill inte utsätta min nya sadel för det.. Får hoppas att det hinner sluta innan 4.

Skall vara barnvakt ikväll för Andreas och Jesper. Fredik och Carina skall på kurs.

image16

Världens sötaste ungar när dem e på bra humör....

Undrar om man ska göra nåt vettigt nu... Plugga lite till kanske... eller städa??

Kalle och Malin....Avslutar som avtalat med kursiv stil...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback