Grattis mormor!!!

Idag fyller min mormor 80 år. Å jag som tycker jag börjar bli gammal.... Jag har typ levt 1/4 del av mitt liv... hoppas jag. Man kan ju aldrig veta.
Vi skall på kalas ...

Tror aldrig jag blivit så glad över en kapsyl som när jag fick PUCKO-kapsylen i lördags av Pucko ( även känd som Sandra Hellström). Den e fastsatt på träningsväskan nu.... TACK TACK!!!

Pettson - vad hände med flygplanet??? Hoppas du har tagit vara på det.

Till helgen bär det av till Stockholm. hade ju klart varit roligare om Pixbo kunde tagit sig till final, men har stora förhoppningar på att det blir jäkligt roligt ändå. Jonna, Daniel å jag.

Ska strax till skolan... tror vi skall ha världens tråkigaste lärare idag.....ORKA.

Man ska tydligen avsluta varje inlägg med kursiv stil, så jag får väl också göra det.

Kommentarer
Postat av: Sandra

eh,ensam på en strand i Thailand? Knappast=)Men gött som f*n var det....bra att du blev glad för kapsylen,den ska tydligen betyda tur....
Varför syns det inte när du kommenterar hos mig,står bara noll kommenterar?
Kram kram

Pssst! Det finns många Puckon men bara TVÅ original!

2007-04-17 @ 13:59:56
Postat av: Pettson

carro.......jag tror jag har slarvat bort den?..eller hade du den sist? Annars kan vi skylla på Daniel..det var ju faktiskt han som lämnade den i sticket först! =) hehe. pusskraaam


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback