Fight Night

Trodde att jag skulle va trött på innebandyn efter säsongens slut. Men jag hade fel. Det har känts helt tomt efter serien tog slut. Ingen innebandy på schemat förrän i augusti.....Jo visst försäsong men det e ju inte samma grej. Som tur e anmälde vi oss till Kungshus cup. Första matchen är ikväll...
Men jag måste erkänna att en träning i veckan sen serien tog slut inte varit tillräckligt för att bibehålla formen. Var i rätt bra form i slutet av serien, snitta nästan 2 mål per match. Trots några snygga dragningar och några riktiga stänkare i krysset ( ja var annars!!) på träningen i tisdags, är jag inte riktigt vän med bollen. Och nu skall vi dessutom spela på parkett i den lille hallen... Men men... får träna en liten stund här hemma innan samlingen, vi har ju trots allt parkettgolv i vardagsrummet ;)

Fint väder... kan inte sitta här inne och förbli blek...

Ses i hallen i kväll kära lagkamrater och diverse supportrar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback